Utmattad är bara förnamnet!


Kan man kanske säga!!!
Åkte till jobbet idag i god tro att allt skulle vara som det ska vara, men inser ganska snabbt att så inte är fallet. Och får under dagen mer information som inte hjälpte till ett dugg...Nog för att det är tungt ändå att ha vikarie, inte blir det bättre av att ordinarie personal riskerar en längre tids sjukskrivning...Och till råga på det ska jag ha semester, det är i för sig jätteskönt och något som jag verkligen ser fram emot, men nu känns det som att den hänger på en skör tråd...Eftersom vi troligen redan är en man kort och jag vet att det inte är nån vikarie inplanerad för mig(varför har jag ingen aning om eftersom alla andra får vikarie) så känns det inte alls bra att lämna de kvarvarande kollegorna...Men jag behöver verkligen min semester!!! Så jag hoppas, hoppas, hoppas innerligt att det ordnar sig!!! Får nog veta mer på onsdag när det är dax för personalmöte, kan man ju alltid hoppas...

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback