Så går en dag i våra liv...

Dax för lite uppdatering i bloggen!
Inte för att det finns så mycket att uppdatera om, men ändå...
Livet går sin gilla gång, jag jobbar, jag äter, jag tränar, jag myser med sambo, katter och hund och lider av konstant smärta i mina hälsenor...Ja livet är precis som vanligt alltså!
Men snart vankas semester - härligt härligt!!!=)

I onsdags fick våra vänner S&L en liten välskapt flicka, stort grattis till Er!=) Kul med bebis, ska nog gå och snusa lite om nån dag!=) Det värsta är väl att man blir så fruktansvärt bebissjuk när man håller i en sån liten, och det kan bli lite tungt när chanserna är nästintill minimala för att jag själv ska få njuta av en egen liten bebis... Det enda jag kan göra just nu är att glädjas åt alla andra, och hoppas att de uppskattar det de har och inte klagar, utan tänka lite längre...Försöka njuta av småbarnsåren, för tiden går så fort så snart är de stora och flyttar hemifrån...

                             

Tyckte i början av den här veckan att tiden stod still, men helt plötsligt så är det fredag igen och här sitter jag nu och planerar att njuta ordentligt av helgen! Men först står storstädning på schemat! Har inte blivit något gjort alls på hela veckan, för det har varit något alla dagar känns det som.... Det är ju i för sig kul när man har något att göra och inte blir sittandes hemma hela tiden och har tråkigt!
Och i måndags var jag på stämpel- och embossingkurs - hur kul som helst!!! Ska ta bilder på mina alster, så ni får se, jag är jättenöjd och jätteinspirerad!!! Så nu ska jag handla hem lite mer färger och stämplar och embossingpulver och papper!
I tisdags hade jag fikadate med Heidi, väldigt trevlig fika- och pratstund! Något som jag hoppas vi gör om snart igen!
Onsdagkvällen spenderads med sambon och voffsing utomhus, i det fina vårvädret, hur skönt som helst!
Annat var det igår när det komner något snöblandat regn och blåste stormvindar - att vara inomhus var att föredra. Och inte vet jag om det varit något bättre idag, jo förmiddagen var fin, med solsken och klarblå himmel och förhoppningarna om en fin dag var stora. Men så kom eftermiddagen och det blev återigen en grå dag med tung blöt snö...=/
Tur att det blev bättre till kvällen så vi kunde gå ut med hunden, utan att han såg ut som en dränkt stackare...=)



Kvällen spenderas i soffan med serier och datorn, tittar på kök, badrum, garderobssystem etc...Spännande värre!=)

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback