Tillbaka till verkligheten - med allt vad det innebär...

Ja det kan man ju definitivt säga!
Trodde att lite ledighet skulle göra saker och ting lite lättare men tji fick jag - vilken blåsning! Om det var illa när jag gick på semester så vet jag inte vad jag ska säga om dagsläget... Vibbarna är inte åt det positiva hållet om vi säger så, och man tvingas tassa på tå för att inte hamna i blåsväder. Känns lite tryckt och inte alls bra om vi säger så...=/
Fast skönt att vara tilbaka i fasta rutiner, vad gäller sova, mat-tider och vardagsrutiner dock! Jag är en sån som lätt kan vända på dygnet, sova längre, vara uppe längre, äta när jag känner för det, äter mer än vad jag ska och borde, gör vad jag känner för och tänker inte på konsekvenserna, nä kanske inte riktigt så men nästan...=) Så därför känns det skönt att få lite mer struktur!



Har dock massor att fundera på i dagsläget, mycket tankar som far och flyger och jag känner mig lite allmänt snurrig...Förhoppningsvis lättar det snart, och vi kan ta tag i lite saker som ligger och flyter och kanske få en början på något stort!!!=)
Spännande är det dock, om vi säger så...=)

Önskar Er en fortsatt trevlig tisdagkväll - och glöm inte att titta på Inför Eurovision Song Contest ikväll kl 21/22 på SVT1 - måste ju få  lite bakgrund för kommande tävling!!!
//J

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu blev jag nyfiken.



Tack för dina ord, och bara säg till så försöker vi boka nåt :)



kram

2011-04-26 @ 19:54:04
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback