Ses på Blåkulla...=)

Ja nu är det väl ändå påsk ändå - skärtorsdagen har snart passerat och imorgon väntar den långa oändliga långfredagen! Om jag känner mig själv rätt så är den rätt så fullspäckad med aktiviteter ändå, har en lägenhet som måste ses över...Men jag tror jag ska försöka släppa det lite och koncentrera mig på alla härliga serier som jag har på min hårddisk!!!=)

Men det är imorgon det, det är fortfarande skärstorsdag! Idag bär det av till Blåkulla för de flesta, iaf om man är svensk...Här på Åland eller i Finland får man vänta tills på lördag...=) Tänk så olika det är! Men påsken är ju nog mest för de minsta, för egen del är det inget mer än några extra dagar ledigt! Vilket är otroligt skönt förståss!
Jag har ju i för sig haft snart en veckas semester och jag har verkligen njutit och bara varit. Jag som haft rätt så ont i mina hälsenor de senaste veckorna har lyckats vila upp dem lite trots promenader flera gånger varje dag, men de känns faktiskt helt ok!!! Ska väl inte säga för mycket, för än är de inte helt bra...Men mycket bättre än vad de varit på länge!!!
Det var helt underbart att få träffa hela familjen Jakobsson, alla kusinerna har vuxit så och blivit så stora! Snart är det dax för mopeder och pojkvänner/flickvänner...=/ Vart tar tiden vägen??? Jag är ju fortfarande bara 23...=)

Ikväll blir det massa mys med min sambo som jag inte träffat på flera flera dagar, tror dessutom att han vill ha lite kvalitetstid med sin hund...=) Vi ska ta det lugnt, se på film och serier...för något sällskap tror jag inte att vi orkar med!!! Dessutom tror jag att alla är upptagna med sitt, på sina stugor och liknande...Bara vi som sitter instängda i en lägenhet...Tur att den är STOR!!! Annars skulle jag nog krevera tror jag...

Nä om man skulle ta och packa ihop sin grejor, ta katten, kaffepannan och kvasten och börja bege sig!
Vi ses på Blåkulla!!!
xoxo
//J


Kommentarer
Postat av: Linda

Glad Påsk :)



kram

2011-04-23 @ 00:54:41
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback