Semester och resa

SEMESTER!!!!
Herre gud så skönt det ska bli - som jag längtat!!! Ska bli så skönt med elva dagars ledighet, kan jag verkligen behöva efter en ofantligt tuff vinter...Nu är det bara att hoppas på att allt löser sig - och att det blir lättare...

Imorgon är det frissa-dax, ska bli skönt att slippa plattången några dagar...=) Och på lördag bär det av mot Österbotten tillsammans med mamma och pappa, och förståss Bilbo!!! Ska bli såååå spännande! Han har åkt båt en gång förut och det gick ju bra, det var ju trots allt två timmar ombord...Men nu handlar det om några fler timmar och desto mer timmar i bil...Fast han är jätteduktig i bilen, så jag är egentligen inte speciellt orolig! Det ska däremot bli jättekul att visa upp min älskling för släkten, han är ju liksom som min lilla bebis...=)
Kommer hem lagom till påsken, får väl se vad som händer då... Sambon skulle ha gått på påskfest på påskafton, men den har blivit inställd pga för få anmälda...Det är ju lite trist, får väl försöka hitta på något annat istället!!! Kanske man ska bjuda över lite folk...=) Måste kolla upp om det är någon hemma...
Det måste jag fundera på faktiskt, skulle ju vara lite kul!!!

Nu blir det en stor kopp thé och kanske en liten smörgås...Fortsatt trevlig torsdagkväll!!!
//J

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha en riktigt skön semester! KRAM

2011-04-14 @ 21:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback