Ont, ont, ont...

...känner mig rätt så trött...slut i kropp och själ...Hoppas att lite semester kan råda bot på det! För som det är just nu så kommer min mage inte att palla mycket mer...Halsbränna flera gånger varje dag är inte att leka med!!! Men jag måste försöka koncentrera mig på att inte stressa upp mig för minsta lilla, för som det är nu så är jag stressad mer eller mindre hela tiden! Det är ju så mycket som måste hinnas med och massa saker som måste göras...Blir aldrig av med alla sysslor, man bara plockar och plockar, fixar och fixar men ändå tycker jag inte att det syns...Men det är väl mitt problem det antar jag, att jag aldrig blir nöjd, pedanten i mig...=/



//J


Kommentarer
Postat av: Heidi

Känner igen det där.Hoppas din semester ger dig välbehövlig laddning av batterierna.Kramar

2011-04-13 @ 08:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback