Nu är jag oxå Android!

Japp, nu har jag äntligen tagit steget och blivit modern: Jag har skaffat mig en smartphone! Jag har länge varit intresserad av en viss modell, men inte tyckt att det varit värt att betala så mycket för en telefon...Men nu var det liksom dax! Och ska man tro på sina drömmar så var det definitivt dax, för inatt har jag drömt om denna speciellt telefon hela natten!!! Så när jag väl hittade den, här på denna holme så var jag ju bara tvungen helt enkelt!!!=)
Men det är en helt ny värld att lära sig, det kommer att ta sin lilla tid...Ska bli intressant att skicka första sms:et...=)
Men jag brukar lära mig fort, och det är spännande och jag vill egentligen bara sitta med min telefon och suga in allt - men först måste den laddas...=)

Det bidde en HTC Gratia, som jag tittat efter väldigt länge!=)


Lördagen har varit fullspäckad, har nästan inte alls suttit ner och det känns i mina fötter vill jag lova, och i min arm...Att dammsuga tar på en tennisarmbåge måste jag säga, inte alls skönt! Men vad gör man när det ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig hemma??? Bara att ta tag i snabeldraken och låta den göra det den ska...Tvättmaskinen har gått varm, har inte tvättat på ett tag och i veckan har jag inte kunnat tvättat då varmvattenberedaren pajat...Men i fredags blev den lagad så nu är allt som vanligt igen, skönt!!!

Resten av kvällen ska jag spendera i soffan, se en film ska vi nog göra...undrar vad det blir för nån???=)
Önskar Er en fortsatt trevlig lördagkväll!!!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback