Förberedelser och sorg i huset...

Snart är det dax att börja bege sig, jag hoppas jag har allt med som jag ska ha med mig! Känns lite underligt att behöva packa för en hund, men han ska ju oxå ha saker med sig, som sin sovkudde, matskålar, mat, leksaker, handduk, filt...Ja det blir en hel del ändå! Och förståss alla papper!!!
Jag är lite nervös faktiskt men jag tror det kommer att gå bra...Får helt enkelt göra det bästa av situationen och han brukar ju lugna ner sig och slappna av, efter en stund!
Men först blir det en långpromenad, så han är trött till senare...=)

Igår var en sorgens dag i familjen Andersson - Jannes faster Gunlög gick bort efter att i onsdags ha drabbats av en kraftig hjärnblödning. Hon har sedan dess legat på sjukhuset i koma, eller vad man säger...Hon vaknade aldrig upp igen och igår eftermiddag tog hon sitt sista andetag. Hon blev 79år.
Tungt för Jan och övriga familjen så klart! Mina tankar är hos dem!!!

Dax för att göra sig iordning för promenad, och så småningom båtresa till Åbo och biltur upp till Replot, Vasa.
På återseende säger jag - och har jag tillgång till dator så tittar jag in!!!
Önskar Er en fortsatt bra helg!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback