Väderomslag...

Andra dagen på jobbet har avlöpt lika bra som den första och det känns på något underligt sätt riktigt bra. Undrar jag bara om det är lugnet före stormen??? Nä, nu ska jag inte vara sån, kanske vi helt enkelt har "fallit på plats" i arbetslaget. Kanske vi får ordning på rutiner och liknande? Även om jag än så länge är lite snurrig vad gäller vissa saker, men det ger sig väl med tiden hoppas jag. Känns iaf kul att vara på jobbet! Det är en bra början!=)

Ikväll är det tänkt att det ska bli lite sightseeing i bygden här runtomkring. Men det beror ju lite på väder och vind det...Är meningen att det ska fotograferas en del, och jag tänkte bara komma med som lite sällskap och få komma ut med Bilbo nån annanstans. Men det beror liksom lite på...det verkar som att vädret tänker ändra på sig: från solsken och blå himmel, med vind dock - till grå himmel och regn i luften...Så vi får se vad som händer! Vad som än händer så blir det en promenix med lillen, för det behöver han om vi säger så...Så han får utlopp för lite energi som han har!=)


Borde sätta igång och göra lite saker som ska förberedas inför kommande dagar, men hos mig verkar energin ha svalnat något från förra veckans energiflöde. Tänk hur upp och ner det går! Den kommer väl åter, nån gång...=/
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback