Stor saknad, just idag!



Här är några av mina bästa vänner - de som känner mig allra bäst, som jag vet jag kan vända mig till, som jag vet alltid ställer upp för mig, som finns där!!!
Och även om vi inte träffas alltför ofta, inte heller hörs alltför ofta så vet jag att de ändå finns där för mig, precis som jag finns här för dem, alltid!!!
Speciellt idag saknar jag dem som mest, för jag vet att större delen av vänskaran befinner sig eller är på väg, till fam. Hases för den årliga kräftskivan - och jag är inte där!!! Men jag är med er i tankarna, saknar er massor!

Och vi måste bli bättre på att ta bilder tillsammans, jag vill ha!!!=)
Älskar Er!
Och till alla mina vänner som inte finns på bild här just nu, så finns ni alltid i mina tankar och jag är bara ett samtal bort!!!=)
xoxo
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback