Tomt...

Det blir så förfärligt tomt när de åkt hem igen, mina föräldrar! Och jag blir liksom lite ledsen, deprimerad på något sätt...Det var så härligt att träffa dem, det var alldeles för länge sen! Och de fick äntligen träffa vår lille prins, prins Bilbo - de tyckte han var bland de sötaste! Och de tyckte han var så duktig när vi var ute och gick och han sprang själv i skogen...=) Men det är det där att han bits...men förhoppningsvis släpper det så fort de vassa "mjölktänderna" lossnar.
Men vi har haft två härliga dagar tillsammans, trots att vi inte gjort nånting egentligen. Bara att få umgås med föräldrarna räcker för mig!=)

Och igår började det, hösten stora tilldragelse: Idol 2010! Och igår blev det bestämt: vi ska på Idol-finalen även iår, och biljetterna är väl mer eller mindre bokade hoppas jag(det ligger inte på mitt ansvar iår!!!)! Ja, vad säger man, man är en Idol-idiot!=)
Lite pinsamt är det ju förståss med själva auditiondelen, man förstår inte varför vissa människor går dit i förhoppning om att bli Sveriges nya Idol, när de inte ens kan ta en enda ren ton??? Men det är väl det som är underhållning antar jag... Det blir bra sen när själva tävlingen börjar, det är då det roliga börjar!=)
Ska bli spännande att se vad som händer och sker.
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback