Regndroppar och vattenpölar!

¨

Regnet det bara öser ner!
Idag är en sån där grå och regnig dag, rätt så mysigt ändå när man kan sitta inne och titta ut och inte behöver gå ut egentligen. Fast det behöver jag ju nog, har ju en liten vovvsing som måste ut då och då! Men tänk bara, att få hoppa i alla härliga vattenpölar som bildas när det regnar så här, det är då man skulle kunna tänka sig att vara lite yngre för att inte få misstänksamma blickar på sig om man hoppar i vattenpölarna! Får mig att minnas en eftermiddag under studietiden, när vi kom hem från skolan. Vattenpölarna vara så stora och inbjudande, att vi inte kunde låta dem slippa undan!!! Och gu' så kul vi hade det - och vad blöta vi blev!!! Men så vi skrattade!!!

Idag har det varit första dagen på jobbet efter semestern - och än så länge så känns det förvånansvärt bra. Men nog tror jag att tröttheten kommer ju närmare kvällen det lider...
Är nöjd och belåten över min planering för veckan, tror den kan bli bra!!! Några små ändringar, men det är ok...=) Hoppas bara att övriga i arbetslaget tycker att det är bra oxå!

Boxning ikväll, hoppas jag...min boxpartners särbo har fått någon vajsning på balansen eller nåt...yrslig och illamående...så det skulle eventuellt bli ett besök på jourtiden ikväll...och eftersom han inte vågar köra själv, vilket är helt förståeligt, så blir min partner att köra dit honom, vilket innebär att hon ev. inte hinner boxas med mig. Men då får jag utebli idag jag med, om jag inte hittar nån annan som vill och kan boxas med mig, med så kort varsel! Får bli en promenix annars...=)

Fortsatt trevlig regnig måndagseftermiddag önskar jag Er!
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback