Lördagsplaner!

Mina lördagsplaner blev lite ändrade efter vi hämtade hem vår lille vovve - skulle egentligen varit på kräftskiva i Garpenberg med alla vänner samlade. Men nu blev det inte så - och då får man lov att hitta på nåt annat!
Blev inbjudna på middag till M & H, och kanske lite vin  till det...M ville gå ut, så vi får väl se vad som händer och sker. Men J blir hemma, nån måste vara hemma med hunden och den här gången är det hans tur, nästa helg får jag vara chaufför...=) Då är det 30-årskalas som gäller!!!

Ska väl ta och göra mig iordning, vet inte alls vad jag ska ha på mig...blir nog till att prova en massa innan man är nöjd men om jag känner mig själv så kommer det sluta med det vanliga...Förhoppsningsvis vågar jag på mig något nytt!!!=) Det återstår att se...
Ska först och främst hoppa in i duschen, efterlängtat efter att städat hela lägenheten och varit på långpromenad med hunden. Och han är så klart helt slut, ligger här brevid mig och sover som en stock...hoppas bara att han göra det även om jag hoppar in i duschen...=/

Ska bli kul att gå ut faktiskt, det var länge sen och jag känner för lite dans faktiskt!=) Vi får väl se vilken humör man blir på ju längre kvällen lider - tror jag ska börja med en likör 43 med mjölk!!! =) Så sugen på det!!!
Börjar bli dax nu, klockan tickar fort fort fort!
Önskar alla en riktigt trevlig lördagkväll!!!

xoxo
//J


Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas att du fick en toppen lördag!! Och att du fick en välförtjänt Likör 43 med mjölk:)

Massa kramar vännen,

Julia

2010-09-05 @ 10:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback