Frissa-besök

Snart bär det av till frissan - det ska bli så spännande! Alltid lika skönt och mysigt att få gå till frissan och bli lite ompysslad, och sen vara så fräsch när man går därifrån!!! Jag är oftast väldigt nöjd när jag går därifrån, har väl varit en eller ett par gånger som det varit lite sisådär, men oftast är jag nöjd som bara den! Men det är oxå väldigt svårt att berätta hur man vill ha det, när man inte själv vet hur man vill ha det...något tufft och modernt, liksom!!! Svårare är det ju längre hår man har, blir inte så mycket mer än att klippa topparna, om man nu inte vill vara modig och göra om sig helt och hållet - som jag har en tendens att göra mellan varven!!! Vi får väl se hur det blir idag - jag är liiiite nervös faktiskt!!!


På återseende!
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback