Fina Bilbo=)



Min jättevackra fina Bilbo!
Så här fin är man när vi går på promenad - och han gillar verkligen att gå på promenad, springa omkring och lukta överallt, på alla nya dofter, det är spännande värre det!
Idag när vi var ute och gick så gick han vid min sida hela tiden, han var lös men vek inte av från min sida alls - det tycker jag är jättebra!=)
Eftersom det här med hund är fullständigt nytt för mig så är varje dag en ny upplevelse, och jag hoppas att jag ska kunna få en väluppfostrad och skötsam hund i sinom tid. Gäller att vara konsekvent säger alla till mig, och jag tycker att jag är det, men ibland undrar jag...Ibland blir han bara så vild så ingenting funkar, han bara kör på!!!
Men han är min lilla skrutt - vare sig han är vild eller lugn, även om jag kanske uppskatter de lugna stunderna lite mer än de vilda...=)
//J


Kommentarer
Postat av: Linda

Även jag är ju sämst på att kommentera och även läsa din blogg skämmes. Ska genast bättra mig... Jag länkar till dig från mig, hoppas det är OK.

Och ja, jag tror oxå vi skulle ses o umgås, det vore förvisso kul att träffas nån gång iaf!



Vilken undebart fin vovve.



kram

2010-09-03 @ 10:45:54
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: Linda ( M)

RARING! Han är ju bara för söt! Tycker du är duktig som börjar få lite pli på honom jag. Är ju inte så lätt när man inte haft hund tidigare att veta hur man ska göra med allt.

2010-09-03 @ 14:38:18
Postat av: Jessica

Linda: Vore verkligen jättekul att träffas nån gång! =) Mmm, visst är han fin min lille skrutt!

Kram



Linda M: Ja det kräver en hel del energi av mig, måste jag säga! Det är lite skönt att komma iväg på annat emellanåt, så man får en andningspaus! Kram

2010-09-03 @ 15:07:27
URL: http://panterjez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback