Energipaket!

Gårdagen var en dag fullspäckad med energi, jag har ingen aning om var den kom ifrån men helt plöstligt fanns den bara där!!! Och jag röjde undan en hel massa, och det känns ju så himlans skönt!!!
Och baka gjorde jag med, matbröd och rulltårta med citronkräm, mums!!!

       

Ja dagen rusade iväg, så nu har jag bara helgen kvar av semestern, på måndag är det tillbaka till vardagen som gäller. Det ska väl bli skönt det med, på sätt och vis...
Jag vet inte riktigt vad som väntar mig när jag kommer tillbaka, det är det som är lite kusligt! Känns lite oroväckande på något sätt...men jag får ta det som det kommer bara, så ordnar det sig säkert! Lite motigt ska det väl kännas att gå tillbaka på jobb efter tre veckors ledighet. En ledighet som bara har rusat iväg, och jag har inte gjort ett jota känns det som. Bara varit med vovvsingen, passat upp på honom och sett till att han har det bra. Det är kanske det som är meningen!!!

Även idag har energin flödat, iaf lite. Dammsugit och torkat golven, plockan bland papper och skräp. Man kan få så mycket gjort, bara man vill och orkar!
Ikväll ska vi på 30-årskalas, det ska bli trevligt! Blir till att sätta på sig lite mer kläder än vanligt, då vi ska sitta ute, eller i ett uthus. Och ta med lite extra kläder, man vill ju inte frysa liksom. Och ikväll får nog Bilbo komma med, tror att han kan gilla det och så slipper vi ha honom själv. Det får han vara ändå nu som då! Just nu ligger han och sover sött, efter en stressad förmiddag där man måste hänga matte i hälarna och skälla på dammsugaren och ligga på moppen, den är rolig!!! Lite tungstädat bara!=)

Dax att göra lite mer nytta, eller???
Önskar Er en fortsatt bra helg!
xoxo
//J


Kommentarer
Postat av: Heidi

Du kan sända över lite energi hitåt.Får ingenting gjort,fast det finns massor att göra.

2010-09-12 @ 09:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback