Big problemas!

Sitter här och ska försöka få in lite bilder på alla de vackra blommorna som jag fick när jag fyllde år, men ser ni det går inte!!! Fullständigt hopplöst och man kan ju bli irriterad för mindre!!!
Men det är väl bara att acceptera läget och inse faktum - det är inte meningen helt enkelt! Det är dock lite synd, för blommorna är verkligen, fortfarande, jättevackra! Fick rosor av min sambo och de är helt ljuvliga, precis som rosorna jag fick från en vän, helt oförhappandes, jättesött av henne! Och så fick jag så klart blommor från jobbet, de är oxå jättefina! Alla blommorna är helt enkelt jättefina - och jag kan inte dela med mig av dem!

Nu är det iaf äntligen helg, det har varit en intensiv och tuff vecka, på många sätt. Och inte vet jag om det kommer att bli bättre heller...har en ny spännande vecka att se fram emot, delade känslor...man vet ju liksom aldrig vad som händer, hur stämningen kommer att vara, när det smäller liksom...
Och i helgen är jag helt ensam, det händer inte så ofta det inte så jag ska njuta - ända fram till läggdax, det är då som ensamheten kommer krypande...och mörkrädslan...så att sova blir lite svårt...Tur att jag har min vakthund, eller inte...=)
Har massa planer på vad jag ska göra när J är borta, men jag vet ändå innerst inne att det kommer inte att bli så att jag gör dessa saker...istället kommer jag att göra "måsten", som vanligt...Blir lite trött på mig själv som hela tiden måste vara sån pedant med saker här hemma, vill inte ha saker liggande och skärpa, det gör mig grymt irriterad, hatar verkligen skräp på golvet...men orken att ta tag i sakerna och göra något är minimal, så därför blir det alltid så mycket när jag väl gör något, för då ska jag göra allt...
Som rubriken säger: Big problemas! Inte för att det behöver vara det, utan för att jag gör det så...
Äh, nu är det iaf fredag, har varit på promenad med vovvsingen och sett sista Idol innan kvalet börjar. Nu är alla deltagare klara, och jag nöjd! Alla de som jag ville skulle komma med kom ju med! Nu lite Criminal Minds, sen blir det nog sova sängen...Så jag orkar med att njuta av lördagen!=)
Kram och god natt!
//J

   


Kommentarer
Postat av: Heidi

Usch ja det där känner jag igen hade såna planer på allt jag skulle göra då jag var ensam och kidsen och mannen var borta men icke.Tror inte att jag gjorde en enda grej:(För det fanns så himla mycket måsten som kom före...Hoppas du lyckas njuta av helgen ändå.Kram:)

2010-09-25 @ 18:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback