Before & After


Japp, nu är de borta - lockarna! Iaf tillfälligt...=) Igår skedde det, det stora i mitt liv! Jag rakpermanentade mig, och vilken skillnad i hårtyp, mitt hår verkligen älskar att få en massa kemikalier i sig. Trodde att nu klipper hon bort kanske 15cm av mitt hår, för det var såååå risigt i topparna men efter hela proceduren så behövdes det bara klippas bort ett par centimeter...Otroligt, hon var lika imponerad som jag!!! Och hela salongens frisörer var intresserade och kollade läget emellanåt, det var nog en ganska stor grej det här. Min frisör sa det oxå, hon har endast rakpermanentat asiater förut, aldrig en skandinav, den första på Åland alltså! Man ska ju vara först med nåt, nån gång!!! Jag är iaf jättenöjd med resultatet, än så länge. Vi får väl se efter första tvätten, det ska bli spännande!!!=) Och den gamla färgen måste ha kommit fram massor för nästan alla tror att jag färgat håret oxå!!! Och frissan som sa att färgen skulle mattas ut...Ja vi kan ju säga så här, mitt hår är inte som andras hår - det reagerar helt annorlunda mot vad det ska!!! Och det tycker jag bara är kul!!!
Men ni ska se, jag kommer nog att sakna mina lockar oxå...de är ju fina, ibland...Men det kommer inte att vara spikrakt, för det har jag för lockigt hår för att det ska bli och det används inte såna starka medel här i Europa. Men rakare än vanligt, och det är jag nöjd med! =)
//J

Kommentarer
Postat av: Heidi

Tycker det blev jätte fint!Inte färgat?!Vad snopet jag kunde nästan tagit gift på att du hade färgat det också då jag såg dig idag!Hur som helts you look great!

2010-09-17 @ 19:45:23
Postat av: Fanny

fin du blev :)

2010-09-18 @ 21:04:59
Postat av: Linda

OJ, vad fint och annorlunda!! Man är ju van att se dej i din lockar liksom. :) Jättefint verkligen!

2010-09-20 @ 11:27:08
Postat av: Linda

Snyggt :)

2010-09-20 @ 17:08:23
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: Fia

Så coolt snygging!

2010-09-21 @ 07:56:02
URL: http://skogsglantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback