Så kom den då...

...den första snön!
Och som vanligt var man inte beredd på den! Eller jo, det var jag kanske, men sommardäcken sitter ännu kvar på bilen trots det...Men i helgen ska det bytas, både på Volvo och Honda - för nästa helg bär det av hemåt för 30-årskalas och då känns det som att det är bra att vinterdäcken sitter på, bara utifall att liksom!



Klev upp i morse och upptäckte på vägen till toaletten, när jag tittade ut genom fönstret att det föll stora vita snöflingor från himlen. Och sen upptäckte jag täcket på marken - det hade snöat rejält! Alltid lika spännade dock, med första snön! Och det är nu som jag verkligen börjar förstå att det är inte långt kvar till jul - alltså, dax att börja fundera på julklappar. Just det, börja fundera!!! Inte ens så långt har jag kommit...och snart är vi där och jag får lov att stressa! Och så lovar jag mig själv varje år att: nästa år ska jag vara ute i god tid, så jag har gott om tid och inte behöver stressa med allt. Och varje år blir det likadant - veckorna går alldeles för fort!!!
Men det är iaf bra att tankarna är på gång, det är en bra början!!!



Helgen igen, känns underbart skönt! Har varit en låååång vecka, alltid när jag har stängningsvecka...Den är egentligen lika lång som alla andra veckor, men bara för att man stänger så känns den mycket längre. Men nu är denna vecka över och jag har en lugn och skön helg framför mig.
Det vanliga ska göras: städa och tvätta, det som man inte hunnit under veckan. Men sen tänkte jag även försöka börja pyssla lite, lite julkort, lite scrapping...känns i hela kroppen som att jag vill börja med det, motivationen är HÖG!!! Så vi får se vad jag hinner med, helt enkelt!!!
Kanske bildbevis kommer, man vet aldrig!=)

Önskar alla en fortsatt bra fredagkväll!
Undrar vem så tvingas lämna Idol ikväll??? Snart får vi veta!!!
xoxo
//J

Kommentarer
Postat av: Mi

Har du inte ens börjat med julklapparna...fy på dig...men du hinner ju det är är 2 månader kvar att stressa ler

2010-10-23 @ 23:42:25
URL: http://mielmo.blogg.se/
Postat av: Jessica

Noop, har inte en börjat fundera på dem än - har ju fortfarande födelsedagar kvar detta år!!!=) Men snart så...går nog fort bara jag kommer igång!

kram

2010-10-24 @ 11:10:29
URL: http://panterjez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback