Mycket körande blir det!

Men det är det helt klart värt, när man får träffa sina närmsta vänner och mysa och umgås med dem en hel helg, nästan...=)
I fredagskväll bar det iväg hemåt, alltså till mor och far, det är fortfarande hemma. Lite mys och tv-tittande med dem, sen läggdax för en trött liten en...alltså jag!
Lördag morgon var det så dax för lilla jag att ensam och för första gången köra till Garpenberg och fam. Hases. Spännande värre! Med GPS'n i högsta hugg och CD'n på högsta(nästan) volym bar det iväg. Och drygt ett par timmar senare var jag framme, helskinnad!!!
Selma, min lilla rödtott till gudbarn blev tre år i onsdags och det ska ju så klart firas med kalas! Släkt och vänner samlade till ett mysigt piratkalas med gudomliga pirattårtor, urläckra!!!
   

Massa mys och gos och snack och tjatter och skratt och fnitter - precis som det alltid är när vi alla träffas!!! Något som jag absolut kan tänka mig mera av, oftare...dock är det lite svårt när vi alla bor så långt ifrån varandra, resvägarna är lite för långa för bara en snabbfika liksom...=/
Det blir så att man försöker att samlas vid större helger eller evenemang, som jämna födelsedagar, eller gudbarnens födelsedagar, och nån gång däremellan oxå, så klart!
Har iaf haft en underbar helg, trots många bil i ryggen...men det är helt klart värt det! Jag hann ju inte bara träffa mina underbara vänner, utan även mina älskade föräldrar - det är ett stort plus det oxå!
Och nu sitter jag på båten, på väg hem, till mina älskade killar: Jan, Bilbo, Gustav och Athlas!!!=)
xoxo
//J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback