Höstförkylning...

Så har man lyckats få den där höstförkylningen!
Började så fint med lite halsont i fredags, för att bli värre under lördagen, för att i söndags ha eskalerat i väldigt mycket halsont och heshet!
Och idag kom så febern smygande, inte hög men ändå feber...så måndagen har spenderats i soffan mestadels. Förutom några små turer ut, för att "rasta" hunden. Men nu ligger han så fint och sover och har gjort det ett bra tag. Han börjar nog röra på sig när jag börjar röra på mig.
Blir hemma imorgon med, lite trist med tanke på att det är fotografering...men men, får väl utebli på årets kort då helt enkelt. Sen har vi ju ifs föräldramöte imorgonkväll, undrar om jag skulle orka ta mig på det? Får se under morgondagen, om febern håller i sig eller om den försvinner...



Nu ska jag återgå till mina serier, kanske måste tänka på middag oxå...
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback