Helgens bravader!

Inte mycket att hurra för, för det har varit en väldigt lugn och skön helg, precis som jag förutspådde på fredagkvällen. Men det är helt till min belåtenhet och helt och hållet på eget bevåg. Jag ville ha en lugn och händelselös helg, och det fick jag.
Visst, det vanliga har jag ju gjort: städat och tvättat, plockat och fixat. Och vinterdäcken är på, men det är jag absolut inte skyldig till. Åkte hem till svärföräldrarna för att byta däck, men Jan tog hjälp av svärfar ist för mig, så då kände jag mig lite överflödig. Så jag tog svärmor med på en promenad ist, det funkade det med och Bilbo var överlycklig!=)
Sen middag och besök av en kär vän för lite filmtittande - det var lördagkvällen det!
Söndagen har gått i ungefär samma tempo, vädret har inte varit det mysigaste för utevistelse så vi har mestadels hållit oss inomhus. Men middag fick vi hos svärföräldrarna, köttsoppa. Det kändes passande för vädret!=) Gott var det oxå! Lite planering så klart, pyssel och fix och så är söndagkvällen här! Serietittande och ev en film, om jag orkar hålla mig vaken...=)
Lite sugen på något gott - vad skulle det kunna vara??? Gärna något salt...*hmmm*

Dax att även börja fundera på tjejhelgen, mat??? Vad ska vi äta? Vad ska vi göra??? Ja, ifs tror jag inte att jag behöver planera aktiviteter så där jätteintensivt, för jag tror att vi kan hålla diskussionen igång utan problem! Men lite skojigheter måste vi ju ha, så klart!!!=)
Fundera, fundera...

Ser riktigt mumsigt ut!!! Kanske kan vara något???=)

xoxo
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback