Bloggandets framtid - att vara eller inte?

Händer inte så mycket i bloggvärlden måste jag säga!!!
Iaf inte i min...vet inte riktigt vad jag vill med min blogg, vad det är jag vill säga, få fram...och om jag för en gångs skull lägger ut mina känslor, tankar, funderingar så blir det bara fel...så det kanske är bättre att bara skriva vanlig "dagbok"...Men även där skriver man ju sina innersta tankar och funderingar, så jag vet inte riktigt vad skillnaden är? Min blogg var nog tänkt som en lite journal, där vänner kan gå in och läsa och få tillgång till mitt liv, eftersom vi inte kan träffas så ofta. Det är ett sätt att ändå hålla sig uppdaterad om vad som pågår och sker i mitt liv. Och det är väl så det ska fortsätta!

Helgen har bjudit på lugn och ro, precis vad jag behövde!
Igår fick vi besök av en vän och gammal klasskamrat till J, från Gävle-tiden. Alltid lika trevligt när han kommer och hälsar på! Snack och prat hela kvällen, god mat och dryck(iaf tyckte herrarna det!), en lite promenad igår kväll, film och trevligt umgänge - lugn och ro!!!
Söndagsmorgonen är lugn och harmonisk - klev upp med hunden, tog ut honom för morgonbestyren, diskat undan allt som jag inte orkade ta hand om igår, och nu sitter jag här! Bilbo mätt och belåten, ligger och sover här brevid mig. Killarna sover, säkert uttorkade efter all konjak igår. Men lite frukost i magen ska vi väl ha om en liten stund!
Majk hade förhoppningar om en promenad innan det var dax att fara hem igen...och det ska vi väl kunna ordna!!!!
Sen blir det lugna gatan för mig - har planering inför kommande vecka att göra men det ska nog gå bra!
TV och filmkväll, så ser min söndag ut!!!



Kram och fortsatt trevlig söndag!
//J

Kommentarer
Postat av: Linda

Fortsätt blogga du - jag tycker det är trevlig läsning. Man väljer ju själv hur mycket man vill dela med sej av och även det kan gå i perioder.

Kram!

2010-10-19 @ 13:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback