Utmaning!

4 tv-program jag gillar; 
CSI - L.V, N.Y, Miami
Grey's Anatomy
Gossip Girl
Idol

4 saker jag har gjort idag;
promenerat
städat
druckit kaffe
busat
 
4 saker jag längtar efter;
mysträffar med goda vänner
zumba
bebis
min familj

4 saker på önskelistan; 
bröllop
solsemester
en ny bil
hus

4 saker jag avskyr;
krig
stress
osämja
fördomar 

4 saker jag tycker om;
Jan
mina djur: Gustav, Athlas och Bilbo
träning
familj och vänner

4 saker jag har ätit idag;
flingor och fil
vispgröt
mandarin
pepparkaka

4 saker om mig själv; 
jag är fritidspedagog 
jag scrappar
jag är gudmor till 7 underbara barn
jag är mörkrädd

4 personer som jag utmanar;

Fia

Sara

Linda

Heidi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback