Pinsamt!


Se hela bilden

Helgen har varit jättebra, ända till slutet när det enbart blev pinsamt - iaf för mig! Jag brukar verkligen inte bete mig på det här sättet, och jag har ingen aning om varför det blev som det blev med för mycket blev det iaf. Har ingen annan att skylla på än mig själv, hur mycket jag än skulle vilja skylla på nån annan.
Men jag var definitivt inte i körbart skick när det var dax att försöka ta sig hemåt! Och vad gör man??? Jo man måste bara bita i det sura äpplet, ta tjuren i hornen, med svansen mellan benen och erkänna det, både för mig själv och framförallt för chefen...eftersom det innebar att jag inte kan komma i tid på jobb idag! Så fick det helt enkelt bli och jag vet att jag kommer att få lida för det här, mest för mig själv säkert, men det känns ju absolut inte bra!!! Har liksom en klump i magen, känns väldigt olustigt och är hemskt besviken på mig själv för att jag inte kan kontrollera mig själv i vissa lägen!!! Men, förhoppningsvis är detta första, och sista gången som detta händer!!! Det ska jag absolut göra mitt yttersta för att det ska bli iaf!!!

Som sagt, helgen har varit helt toppen! Har ju fått mysa med bästaste MI hela helgen och det är aldrig fel!!!=) Och träffa en annan "gammal" klasskompis, det är inte heller helt fel! Och en väldigt trevlig tillställning bidde det, med  god mat och ja, tydligen då, god dryck!!! Och bra sällskap, mot slutet...=)
Och så pricken över i:et så fick jag även träffa min bror med sin familj - mina två underbara brorsöner!!! De sötaste och mysigaste som finns!!! Massa gos och mys och pussar och kramar!!!

Ja, det har ju definitivt varit en toppenhelg, förutom mitt lilla missöde då då...=)
Nu är det en ny vecka på G, med massa som händer!
Jobba, så klart, konsert med Peter Jöback, personalmöte, träningar både för mig själv och med hunden, förberedelser inför helgen, och så klart massa mys med sambo, hund och katter!

På återseende!
//J

Kommentarer
Postat av: Heidi

Ojdå!Ja det hade onekligen känts lite genant.Men du verkar ju ha haft kul iaf!;) Kram

2010-11-01 @ 18:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback