Något att se fram emot!

Det kan man ju säga att jag har!
På fredag kommer fyra av mina bästa vänner och besöker mig, och det ska bli såååå roligt!
På lördag gör även en till av mina bästa vänner oss sällskap, på en lite Halloween-middag. Jag vet att Halloween var förra helgen men när jag hade annat inplanerat då så fick det bli nu istället - gör inte så stor skillnad, vi ska ju bara vara hemma iaf!=)
Utstyrseln är i stort sett klar, iaf tanken! Maten är även den istort sett klar, eller tankarna om den iaf, jag vet vad jag ska göra om vi säger så. Även efterrätten är kirrad och klar! Känns bra, att ha så många saker klara, då kan man koncentrera sig på annat, som att umgås med mina kära vänner!=) Har egentligen inte så mycket planerat, tar det lite som det kommer!
Så klart kommer det att läggas ut lite bilder, förhoppningsvis på alla närvarande! Ska bli kul att se vad alla klär ut sig till!

Nä, nu hägrar sängen, det har varit en lång dag som varit fylld av aktiviteter från början till slut. Så nu ger jag upp - för idag!
xoxo
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback