Lite juligt fint!


   

Nu börjar även lilla jag komma in i en lätt julstämning!
Det hela började i onsdags när jag satte igång en julskiva och julmusiken strömmade ur högtalarna och jag fick äntligen tid och lust att sätta mig ner och börja med julkorten!!! Och, det var bara sååå härligt!
Och inte blir det sämre av alla ljusstakar och stjärnor i fönstrena och all den härliga snön som ligger på marken utanför!
Bilbo fullkomligt älskar snön!!! Måste komma ihåg att ta med kameran när vi går ut med honom, för han ser så störtskönt ut där han hoppar sig fram genom den djupa snön!!!

Vill oxå passa på att gratulera Sara och Henrik till sin lille son som valde att komma på beräknat datum, igår 25/11!!! Stort grattis till Er!!!

Önskar alla en lugn och skön Lilla Jul och 1:a advent!!!
xoxo
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback