Första gången...




Så här fina Cupcakes gjorde jag igår när min älskling fyllde år -  och smakade bra gjorde de oxå!!!=) Otroligt goda och kladdiga chokladcupcakes, mumsfillibabba!!!
Men innan vi hade kalas och firade Jan, så tog jag mig en liten tur till frissan...Det var spännande!!! Och resultatet var minst lika spännande! Tar tid att vänja sig, men än så länge är jag nöjd...får väl se nu när jag tvättat håret själv för första gången, så får vi se om jag orkar hålla på att fixa med det...=)



Mmm precis så är det: första gången jag gör cupcakes och första gången som jag klippt lugg!!! Nån gång ska vara den första gången till allt, heter det ju!!!
Som sagt, väldigt nöjd med resultatet än så länge, men det har ju bara gått en dag än så länge...=)

xoxo
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback