Day 16 - Your first kiss

Mmm den där första kyssen, som de flesta minns med värme.
Så var det inte för mig...förrän efteråt...när jag haft tid att tänka igenom det lite...typ efter fem sekunder eller nåt...=)
Jag har alltid varit den som killarna haft som kompis, aldrig som flickvän. Har alltid haft massa killkompisar, men det är oxå allt. Vilket resulterat i att jag var väldigt sen, med det mest men det har jag tagit igen sen med råge!!!=)
Så, min första kyss...Minns det som igår, minns fortfarande vad jag tänkte, hur det kändes, hur det smakade...
Vi hade avslutningsfest, snart började sommarlovet. Måste ha varit mellan första och andra året i gymnasiet, vilket bevisar att jag var väldigt sen...
Vi hade fest hos en av klasskompisarna som hade en lokal i sitt bostadsområde som vi fått låna. Och lite dricka hade vi självklart fått tag i, till allas förtjusning. Och efter en stund började lekarna komma igång och vid den här tiden var det väldigt populärt med Sanning eller Konsekvens, tror inte jag behöver beskriva hur den leken går till för det vet nog de flesta.
Jag har aldrig gillat den leken och ville därför inte vara med, men det gick ingen med på, alla skulle vara med! Så jag satt där, mer eller mindre ointresserad av vad som hände runt omkring mig förrän jag hörde mitt namn och jag såg en av mina klasskamrater resa sig upp från sin plats i soffan och satte sig ner framför mig. Han satte sin hand bakom min nacke och pressade sakta sina läppar mot mina. Jag trodde att det skulle ta slut där, men blev ganska paff när jag märkte att han särade på sina läppar och sträckte in sin tunga mot min...
Den känslan överrumplade mig totalt, blev helt ställd och förstod inte alls vad jag skulle göra, vad han förväntade sig att jag skulle göra...Först blev jag spänd, vilket han måste ha märkt för hans hand började sakta smeka min nacke vilket resulterade i att jag slappnade av och bara gav mig hän...och sen den dagen är kyssar det absolut bästa jag vet!!!
Jag kommer aldrig att glömma den här killen, han är och förblir för alltid i mitt hjärta, söta Linus!!!


xoxo
//J

Kommentarer
Postat av: Viola Vamp

Wow, vilket härligt minne! :)

2010-11-30 @ 23:42:31
URL: http://violavamp.webblogg.se/
Postat av: Viola Vamp

(håller btw med om det där med kyssar - klart det bästa man kan göra med någon man håller hyfsat här. ;D)

2010-11-30 @ 23:43:04
URL: http://violavamp.webblogg.se/
Postat av: Linda

Jag har också ALLTID varit vännen och aldrig flickvännen... tyvärr är det lite så fortfarande :(

men men... vi får hoppas det blir min tur snart!

Härligt minne btw :)

2010-12-02 @ 10:06:01
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback