Day 15 - Your dreams

My dreams...
Mina drömmar har nog under årens lopp förändrats, man blir ju liksom äldre och får en annan syn på saker och ting och andra värderingar.
Men så klart drömmar jag om att friskt och hälsosamt liv, för mig själv och för mina nära och kära!
Jag önskar mig kärlek och närhet till familj och vänner - det är viktigt för mig!

Materiella drömmar: eget hus med egen tomt, en stor, fin och ny bil, en barn att få älska, massa pengar så jag har råd att köpa/bygga mitt hus, massa fina elektronikprylar och inredningsdetaljer...etc etc...

Drömmar kan slå in!!!
//J


Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag hoppas att dina drömmar slår in:)Kram

2010-11-30 @ 08:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback