Day 10 - What you wore today

Eftersom jag är en morgontrött människa och eftersom jag öppnar hela den här veckan så förbereder jag mig kvällen innan vad jag ska ha på mig dagen efter. Men ibland ändrar jag mig när jag ser vad jag plockat ihop och tar något annat. Men allt för att få sova några minuter längre!!!!
Idag hade jag på mig ett par svarta "baggy"-byxor med fickor på låren, till det en stickad tröja med skjortkrage. Trivsamt och bekvämt!!!
Men när jag sen kom hem så åkte kläderna fort av, har jag inte kladdat ner kläderna och de fortfarande ser fräscha ut när jag kommer hem så KAN jag ha dem en dag till på jobbet, beroende på liksom. Och då åkte mysbrallorna på, linne och kofta - myspys på hög nivå!
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback