Day 09 - Your beliefs

Vad tror jag på? Inte den allsmäktige fader iaf...eller jo kanske...ja nånting tror jag ändå på...Jag tror att det finns något efter detta liv, jag kan inte ens föreställa mig att det helt plötsligt bara ska ta slut. Jag måste tro att att det finns en fortsättning!
Jag är inte troende, mer än att jag betalar kyrkskatt, men det gör väl de flesta? Jag går i kyrkan på dop, bröllop och begravningar...Nån gång däremellan kan det hända, men ytterst sällan att jag går på en gudtjänst men då ska det vara en ytterst speciellt gudtjänst. Gillar dock att gå till kyrkan i juletider, det är så stämningsfullt på något sätt och så älskar jag att sjunga i kyrkan för akustiken är enorm!!!
Så nä, jag vill inte påstå att jag är troende men för den skull så tror jag ändå på något!

Se hela bilden

//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback