Day 07 - Your best friend

Svårt att säga vem som är min bästa vän - för jag har några stycken som jag anser vara mina bästa vänner.
Några har jag känt länge, andra kortare men de har alla gjort stort intryck på mig och jag känner mig trygg med dem. Det är personer som jag kan prata med om allt, personer som vet i stort sett allt om mig och det som de inte vet är inte värt att veta helt enkelt!
Även om vi inte hörs varje dag, inte ens varje vecka, om ens varje månad så när vi väl hörs eller träffas så är det som det inte gått nån tid alls emellan, vi fortsätter liksom där vi slutade förra gången - vänskap på högsta nivå!!!

Jag hoppas, och tror att de berörda personer vet om att de betyder allt för mig, för jag är inte den bästa på att tala om det för dem...
Får väl helt enkelt passa på här och nu, till Er som står mig närmast: Marie, Julia, Linda, Maria, Sara och Jenny - ni betyder så mycket för mig och jag älskar Er!!!=)

                                                       

Och någon bild på Julia hade jag inte...men det ska jag se till att ordna!=)

xoxo
//J

Kommentarer
Postat av: Julia

Men gumman då, du vet väl att jag inte fastnar på bild...;)

Älskar dig tillbaka!

Puss och kram

2010-11-22 @ 19:00:42
Postat av: Linda

Älskar dig med.. Tack för att du finns i mitt liv och min familjs liv. Du är Underbar!

2010-11-29 @ 20:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback