Day 04 - What you ate today

Hela dagen har gått och nu är det dax för mig att berätta vad jag ätit idag!
Klev upp vid 9-tiden, sovmorgon är inte fy skam! Efter en liten utgång med Bilbo så åt jag frukost som idag bestod av fil och flingor, två skivor Reisumies med mjukost, en kopp thé och en mandarin.
Sen bar det av till jobbet, där det kort därefter faktiskt var dax för lunch, som jag just då inte var så sugen på eftersom jag mer eller mindre just ätit frukost. Men för att man ska klara sig hela dagen så måste man ju äta.
Lunchen bestod av spenatsoppa med kokt ägg och en smörgås med ost, till det tre glas vatten och en halv apelsin.
Och eftersom jag jobbar på en förskola så innebär det även mellanmål på eftermiddagen och idag var det, dagen till ära, mannagrynsgröt. Och en halv apelsin även här!
Sen dröjde det ett tag till innan det var dax för middag och eftersom jag slutade så pass sent idag och skulle iväg snabbt på träning så tog jag med mig spenatsoppa hem som vi värmde upp. Till det hade min sambo kokat ägg och så tog jag en smörgås för att bli extra mätt. Två mandariner slank ner det oxå...=)

Jag tror nog att jag får i mig det jag ska, och säkert lite till...och om jag känner mig själv rätt måste jag ha något i magen innan jag går och lägger mig för annars blir det fruktansvärt svårt att sova!!! Jag är en sån som inte kan sova om jag är hungrig...så det är bara att ta sig något lätt!=)

Nu, Vampire Diaries och sen Criminal Minds - sen blir det god natt!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback