Update maj 2010

Maj har rusat iväg, och imorgon är det första juni - tänk vad tiden rinner iväg fort när man har roligt! Denna månad har nog varit en bland de mest hektiska vad gäller allt i mitt liv, men det är väl bra det, jag behöver ju aldrig fundera över vad jag ska göra eller bli rastlös heller för den delen...=)

Sista helgen i maj har spenderats hos mamma och pappa, där även min bror med sin familj kom på besök. Väldigt glad blev jag över att äntligen få träffa dem, det var så länge sen. Och så har det ju kommit en ny familjemedlem sen sist oxå, en liten kille som heter Elliot som verkligen fått en tuff start på sitt liv. Men nu mår han bra under omständigheterna och det går framåt hela tiden - och växer så det knakar verkligen!!! Fasters guldklimp! Nu har jag två guldklimpar och jag passade på att njuta av dem båda så mycket det bara gick under helgen!!!=)
Har även njutit av stora finalen i Eurovision Song Contest och min stora favorit, Tyskland, vann!!! Mina två favoriter kom i topp, Tyskland och Turkiet, bra låtar verkligen!!! Var ju även tvungen att införskaffa skivan, så jag kan njuta av dem hela tiden, eller så...=)
http://www.youtube.com/watch?v=UmOeISUYXuI

Så har då en ny vecka börjat och förhoppningsvis blir den ganska lugn, förutom mitt eget liv som mer eller mindre är kaosartat vid det här laget! Men det går ju över, så småningom...=)
Och till råga på all kaos och stress, så tror jag minsann att jag ska gå och bli sjuk...halsont och svidig i näsan, huvudvärk och nackvärk...bådar inte gott!!! Bara att proppa i sig en massa tabletter och droppar och hålla tummarna...fast å andra sidan är jag hellre sjuk nu än nästa vecka när jag sticker iväg till Bulgarien!!!

Måste rusa, teaterrepetioner på gång!
//J

Kommentarer
Postat av: Julia

Halloj! Hoppas nu att du har hållit dig kry och inte drabbats av någon eländig förkylning inför din kommande resa på tisdag...

Önskar dig en riktigt skön semester.

Kram på dig!

Julia

2010-06-04 @ 22:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback