Definitivt!

Att bloggtorkan är definitiv är konstaterat vid det här laget - jag orkar inte ens gå in och skriva det minsta lilla inlägg...Inte för att det egentligen spelar så stor roll heller, det verkar inte som det är någon som bryr sig!
Jag vet att jag inte är bäst på att lämna kommentarer men jag gör det då och då när det är ett inlägg som berör mig eller på annat sätt faller mig i smaken.  Men när man inte får en enda liten kommentar på något som man lägger in så tryter intresset, ganska rejält...Så jag tror att jag ger upp, iaf för ett tag, eller tills jag har något intressant att skriva eller medge till vänner och bekanta...Så får vi väl se hur länge det blir!=)

Annars kan jag iaf tillägga att livet fortsätter, som sig bör...Har varit en ganska tuff period med mycket som har hänt, det mesta som jag är väldigt glad och lycklig för men oxå annat som gör mig lite mer ledsen än annars...Men that's life - at least my life! Jag får svälja det sura äpplet bara och se glad ut - för alla andras skull! Och det går över, som allt annat...=)
Mycket saker som pågår i mitt liv, så jag behöver iaf inte fundera över vad jag ska göra...Spännande är det iaf, och jag tror det kommer att bli bra!=) Det återstår att se i juli...
Det som härnäst står på tur, som jag verkligen ser fram emot är min årliga chartertur med tjejorna: Denna gång bär det av till Bulgarien, och det ska bli skönt och skoj!!! Alltid lika kul - synd bara att inte Mi kommer med...=(
Känner att jag behöver få lite sol och lite värme och säkerligen en hel del vin!!!

Så vad återstår då nu, mer än att önska Er alla en fortsatt trevlig Kristi Himmelsfärdsdag och på återhörande!
//J

Kommentarer
Postat av: Heidi

Kom ihåg att tänka lite på dig själv också och inte bara på alla andra.Man måste få vara ledsen ibland också.Ha en trevlig resa,hoppas den blir fylld av skratt och glada minnen.

2010-05-13 @ 19:43:29
Postat av: Fia

Hej hopp! Går in och kika lite mellan varven i din blogg=) Förstår känslan att det börjar tryta att skriva. Men jag önskar dig en riktigt trevlig resa, den behöver du=) Kramen till dig!

2010-05-14 @ 13:26:55
URL: http://skogsglantans.blogg.se/
Postat av: Mi

Ledsen gumman att jag inte har lagt några kommentarer...du vet ju hur jag är...men jag kikar in då och då...

Ska bli så trevligt att ses...längtar som bara den :) än så länge ser det ju ut som vi får dela säng...

Ha det så underbart i Bulgarien önskade jag hade råd att åka med...

2010-05-15 @ 10:10:19
URL: http://mielmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback