Veckan som gått...

Veckan som gått, ja...den har gått fort, och tydligen har jag inte haft tillfälle eller något att tillägge på bloggen, för den har inte blivit uppdaterad! Så kan det vara, man går på med sina saker, jobbar, fixar, tränar, sover och försöker att hinna med att umgås med åtminstone sambon nånstans där emellan. Ibland kan till och med det vara svårt att hinna med!=)

Eftersom veckan gått i en rasande fart tror jag inte så mycket viktigt, märkbart har hänt i mitt liv...Solen har skinit större delen av veckan och det har lite kännts som att våren är på inkommande. Men när man i dagsläget tittar ut genom fönstret så kan man missta sig: snön bokstavligen vräker ner!!! Och inte tror jag att det tänker sluta inom en snar framtid heller...Så våren lär nog vänta på sig ett tag till! Det känns lite underligt att nästa lördag/söndag ställa om till sommartid och det fortfarande ligger kvar snö på marken, det har nog inte hänt på många många år!

Något som förgyllde tillvaron en aning i helgen var storbesök av mina föräldrar - det var ett tag sen de var hit och hälsade på men nu när de ändå var på väg över till Finland så tog de en liten avstickare hit över helgen. Jättekul tycker jag! Vi har fått massa kvalitetstid tillsamans och det är jag så glad över!=) Men nästa vecka är det jag som sticker hem till dem, då väntar vintersemestern!!!=) Två härliga veckor utan något särskilt inplanerat, bara vara!=)

Dax att sticka ut på vägarna, inte för att jag egentligen vill men för att jag måste...Har ett möte ikväll...jga vet nog inte egentligen vad jag har gett mig in på, det återstår att se!!!
På återseende/återhörande!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback