Ryggskott...

...är verkligen inte att leka med! Jag har haft ryggskott en gång tidigare, för kanske fem år sen och trodde att jag kunde klara mig utan det igen. Men icke, igår slog det till i ryggen som aldrig förr och jag blev stående, precis där jag var. För jag kom ingenstans! Benen ville inte lyda mig och absolut inte ryggen...Snacka om värk! Inte nog med att jag haft huvudvärk i tre dagar, jag ska få ryggskott oxå! Nu får det allt vara slut på allt elände, det här känns verkligen inte kul! Sitter jag så gör det ont, står jag så gör det ont, går jag så gör det ont...fast bäst känns det faktiskt när jag rör på mig, för då gör det inte så fasligt ont...Så det är ju det jag ska göra, sakta men säkert då förståss! Hoppas att det inte håller i sig så länge...annars får jag väl ta kontakt med min fysioterapeut, han är bra!!!

Något måste man ju roa sig med när man är hemma och inte kan göra så mycket, jag tycker verkligen inte att det är kul att vara hemma när man inte kan göra något...vore skillnad om man var fullt frisk och kunde göra lite nytta men som det är i dagsläget så är det inte passligt. Och vad gör man då, jo sitter vid datorn, bloggar, facebookar, snokar och kollar runt - allt för att få dagen att gå! Och då hittade jag denna fina bloggdesign, som jag är sååå nöjd med - den är vacker och snygg och passar mig perfekt!

Dax att fundera på middag, suget i magen blir värre och värre...kanske lite mat kan råda bot på det?
Kramizzar!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback