Fortsatt vikariat - fortsatt arbete!

Japp, nu är det klart! Jag har fått längre vikariat, då en av mina kollegor går på moderskapsledighet sista mars. Var ju så klart tvungen att söka "vicket" precis som alla andra och mina chanser var lika stora som de andra sökande men jag fick det och det känns tryggt. Nu har jag tryggat mitt jobb iaf några månader/år till...dvs, så länge de vill ha mig!=) Det känns iaf bra att jag får vara kvar på nuvarande avdelning, trots att "vicket" egentligen är på en annan avdelning. Men det skulle vara trist att behöva byta igen, då jag bytte avdelning i höstas. Men jag gör så klart vad som krävs, och jag har egentligen inga problem att byta avdelning då och då, för jag tror att det är både bra och nödvändigt, för att man ska utvecklas som pedagog och medarbetare.
Nog pratat om det - bara att konstatera att jag är nöjd iaf!=)

Helgen har tagit början med stormsteg, snart är lördagen till ända! Men ännu återstår dagens höjdpunkt, som jag gått och väntat på: Melodifestivalen 2010! Vilket bidrad kommer vi att skicka iväg till Norge och Oslo i slutet av maj? Många är bidragen och bra är de, de flesta...Många favoriter så klart, men den jag verkligen hoppas på, som jag inte tänkte vidare mycket på till att börja med men som vuxit sig starkare och starkare för varje gång jag hör den är Darin - You're out of my life! Den tror och hoppas jag på! Men Anna Bergendahls bidrag är inte heller så tokigt...Som sagt, många bra låtar så det återstår att se vad svenska folket röstar på.(Själv har man ju ingen möjlighet att påverka då man inte är bosatt inom svenska gränser!)
Bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa!=)


Önskar alla en fortsatt trevlig helg!
kram
//J


Kommentarer
Postat av: Julia

GRATTIS, till fortsatt vikariat!!!!!

Själv får jag veta senast den 22 denna månad om jag får fortsätta mitt efter sista april.

Så är det att ha en tidsbegränsad anställning.

Bara att hålla tummarna!

Kram kram/Julia

2010-03-13 @ 22:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback