Tillbaka till utgångspunkten!

Regn regn regn och regn - borde man väl vara nöjd??? Ja, jag för min del är nöjd iaf, nu får det gärna komma sol och värme igen. För i och med att regnet kom så försvann även värmen, och det gillar jag däremot inte! Visst, det behövdes regn, det säger jag inte emot men värmen behöver väl inte försvinna för det!!! När man måste sätta på sig strumpor och långbyxor tycker jag att det gått lite för långt - jag vill fortfarande ha mina shorts och bara ben ett tag till!!!

Veckan hos föräldrarna har gått hur fort som helst, men som att jag har hunnit göra något för det då... Nä det är jag nog för lat för, har mestadels bara varit hemma med mamma och pappa, men det är ju klart, jag vill ju gärna umgås med dem oxå när jag väl är hemma. Man vet ju aldrig när det blir nästa gång!!!;-)
En tripp till stan(Sthlm), lite shopping på Eurostop, besök hos farmor och småfix och doningar här hemma. Så jag är nog nöjd ändå, det var ju semester jag hade!!! Och hade folk varit intresserad av att träffa mig så hade det bara varit att komma förbi, alla vet ju vart jag är!!!=)

Men nu bär det snart av hemåt igen - imorgon är det dax för jobb! Känns lite underligt...inte riktigt pigg för att gå tillbaka till arbetet än men det ska nog gå bra. Lite pyssel och fix och mys med barnen - det är ju iför sig aldrig fel!!!=) Och så får vi se vad den här veckan mer att har ge...Kanske nån liten tur till stan, det är ju ändå Rockoff. Och så ska jag träffa en "gammal" klasskompis från högskolan, som är på sitt årliga besök på Åland - alltid lika trevligt!!!=)
Så ja, nog ska jag väl få veckan att gå, det tror jag nog. Veckorna ska jag väl säga, fyra veckors jobb och sen är det semester igen! Så jag har ju något att se fram emot, det är ju aldrig helt fel!!!=)
Hoppas att Ni alla har en förträfflig söndageftermiddag och kväll - själv ska jag alldeles strax sätta mig i bilen och köra iväg, och hoppas att det inte är så fruktansvärt mycket folk som ska över Ålands hav ikväll...=/
På återseende!
//J


Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt med semester att se fram emot! Så skulle man ha det jämt! Några veckor jobb och så lite semester därimellan. Tänk vad mycket lättare allt skulle kännas då!

Vi ses väl på lördag föresten? Ska bli så kul att träffa alla - blir ju allt för sällan nuförtiden!:(

KRAM

2010-07-29 @ 14:29:48
Postat av: Felix

Fin blogg du har =D



Idag är sista chansen att vara med och tävla om massor med gratis trafik till din blogg ;)



700 unika besökare lottas ut till en lycklig vinnare. Vill du få en välbesökt blogg så kan du kika in på http://idiotenstankar.se för att veta hur du ska göra =P

2010-07-29 @ 15:41:18
URL: http://idiotenstankar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback