Stenskär!!!

Måndagen betydde ledig dag från teatern, vilket innebar att vi stack iväg till Stenskär för att hälsa på Saga. Vilken underbar dag - massa sol, bad, god mat och dryck och massa härliga skratt!!! Kan inte ha det bättre än så tror jag...
Vet att jag flera gånger under dagen önskade att jag oxå hade en stuga där man kunde vara såna här solvarma dagar, en stuga dit man kan dra sig när verkligheten blir för mycket...Jättemysigt ställe, verkligen!!! En kanondag, som jag gärna gör om snart igen!

           

Idag gör sig verkligheten påmind återigen - teaterföreställning ikväll...Hoppas på mer publik än i helgen, det känns roligare när det är fler som tittar, man går ju igång på det lite!!!=) Så nu hoppas jag, trots värmen, att ni tar er till Bentes ikväll, eller på onsdag, torsdag eller fredag, eller söndag oxå för den delen - många härliga skratt utlovas!!!
Skulle egentligen ta mig ner till stranden, men hur kul är det egentligen att åka till stranden själv??? Jomenvisst, har jag bok med mig men ändå...sällskap är ju alltid trevligt! Och jag känner, att idag är jag på ett sånt där för j-ligt humör, som gör att jag skäller på sambon utan anledning, för det är ju inte hans fel egentligen...det är jag som är så ego, som inte kan hitta på att göra nåt själv, som bara sitter här och tycker synd om mig själv i min ensamhet i värmen...Borde bara ta mig i kragen(har förvisso ingen tröja på mig, för det är det alldeles för varmt för) och åka ner till stranden - hur svårt kan det vara!!!! Men tiden går, snart måste jag ändå hem och laga mat för att jag ska hinna äta innan jag ska iväg på teater...bara en massa tider att passa...och så har man semester...=/
Man får se till att njuta av de småååå sakerna bara!!!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback