Sommarteater på Bentes!=)

     

Lite smakprov på vad som händer och sker på Bentes i sommar - jag tycker absolut att ni ska ta er dit och titta, tror att det kan vara värt det! För ett gott skratt förlänger livet, som det heter!=)
http://www.nyan.ax/nyheter/?news_id=54534&news_instance=2

Det var iaf en toppen premiär och jag är jättenöjd, speciellt efter att ha läst recensionerna i Nya Åland! Det var väl det som jag bävade mest över, recensionerna...men efter att ha sett/läst, iaf Nyans så är jag nöjd och stolt över mig själv, och så klart hela ensemblen - vi är ett bra gäng!!!=)
Efter premiären blev vi bjudna på middag på Rusells och det var en toppenkväll verkligen! Mycket nöjd och belåten åkte vi hem vid halv 2. En bra kväll helt enkelt - vädret var på topp, premiärnerverna lugna trots allt, god mat i trevligt sällskap!

xoxo
//J


Kommentarer
Postat av: Julia

Ett stort GRATTIS till de lysande recensionerna!!! Men, kan det bli någonting annat när du står på scenen??

Av vad man läser verkar det vara en rolig fars son ni spelar. Tror du att det är någon som filmar det hela, som ni sen kanske får på DVD för att kunna se er själva på scen? Hade varit kul om inte annat.

Massa kramar,

Julia

2010-07-04 @ 15:42:55
Postat av: Jessica

Om inte så har Janne filmat så jag har det ändå jag...=) Vore ju så kul om ni kunde komma! Kram

2010-07-04 @ 19:51:50
URL: http://panterjez.blogg.se/
Postat av: Sara

jag läste de lysnade recensioner i Nya.... ETT STROT GRATTIS!!!! =) Men å andra sidan så hade jag inte förväntat mig någon annan recension om dig! ;)

Puss och kram

2010-07-04 @ 22:22:25
URL: http://luciferangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback