Sommar, sol och semester!

Ja, sommar har vi ju haft, det kan man ju inte sticka under stolen med och vilken sommar sen!!! Varmt och skönt, ibland kanske lite för varmt...men inget som man inte kan återställa med ett dopp i havet! Och så skönt det är att slänga sig i vattnet, vilken känsla! Huvudet måste ner under för att bli normalt, eller så normalt som det nu kan bli...Man blir så tung i huvudet när det är så varmt, iaf jag...Speciellt när man inte kan sova ordentligt för man håller på att få värmeslag! Men det är bara att bita ihop och drömma om annat...framtiden bland annat...=)

Och så är då sommarens stora projekt avslutat - Bentes sommarteater avslutades igår med en storslagen föreställning, och en supergod middag på Rusells. Det har varit suveränt kul och fruktansvärt lärorikt att vara med i denna uppsättning, jag har nog vuxit lite som människa och fått ganska gott självförtroende, har fått höra så många fina ord av så många människor, och det värmer så klart!!!
Helgen förgylldes av besök av Mi, Daniel och Linnea - så trevligt att ha dem hos oss i några dagar, kom snart igen!!! Ett besök i "stora staden", massa dopp i havet, teaterbesök och en heldag på Föglö hos Maria - hur bra som helst har vi haft det, och inte en minuts tystnad nästan. Linnea kan det där med att underhålla!!! Go'tjejen - bestämd ung dam verkligen!!!
Och idag har jag påbörjat min semester, iaf en vecka ledig utan planer!!! Tog första båten hem till föräldrarna, tror jag behöver en veckas relax för att landa lite efter en hektiskt vår och sommar, för att orka komma på jobb igen...Men jag har ju ännu några veckors semester att se fram emot lite senare i augusti!!!=)
Men just nu är rastlösheten ganska stor...svårt att komma till ro och bara vara...tar väl nån dag att landa antar jag...Ordnar sig nog, snart ligger jag bara här och orkar inte göra någonting alls! La mig ner i solstolen en stund, med lite sudoku och det var rätt avslappnande...så det blir säkert en del sånt den här veckan om vädret håller i sig. Ska väl hälsa på farmor oxå, en sak som åtminstone är planerad. Och, en sak till: Eclipse!!! Den ska jag se innan jag åker hem!!!=)

Nu tror jag minsann att jag ska överraska mina föräldrar med lite middag, det förtjänar de tycker jag!!!
Önskar alla en trevlig fortsättning på dagen och veckan!
Kram kram
//J

Kommentarer
Postat av: Heidi

Ha det så skönt och berätta om filmen var bra!Till kobben lär den ju inte komma så...:(Får vänta några månader till innan jag får se den...

2010-07-22 @ 06:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback