Huvudvärk och halsbränna...

...inte en kombination att rekommendera!!!

Det var länge sen jag hade halsbränna, och jag trodde verkligen att jag hade blivit av med den men tydligen inte...Mitt liv är kanske i det stressigaste laget för tillfället, men det är självförvållat och förhoppningsvis lugnar det ner sig lite nu...=)
Snart är det dax för premiär - och det underliga är att jag inte känner mig ett dugg nervös!!! Fast det kanske utvisar sig i huvudvärk och halsbränna istället för nervositet - kan vara!!! Men som sagt, förhoppningsvis lugnar det ner sig lite nu, när det snart är premiär och jag får semester!!! Japp, en dag kvar sen är det semester, efterlängtad semester!!! Ska bli skönt att bara vara...behöver det, tröttheten är olidlig för tillfället! Sova, njuta, bara vara...Så skönt!!!
Nu borde jag ta mig i kragen och faktiskt ta mig ut på en liten promenad, tror ni det kommer att funka??? Vi får väl prova och se!
Kram och god natt!
//J


Kommentarer
Postat av: Fia

Härligt!!Njut av varenda dag det är du värd=)

Ska komma och kolla in teater snart=)

2010-07-02 @ 07:59:51
URL: http://skogsglantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback