Eclipse!

Äntligen var det dax för mig att se tredje delen i Twilight-serien, Eclipse!!!
Och vilken underbar film sen - helt otroligt vacker!!!
Kom på väldigt sent att jag skulle läsa böckerna, efter att jag sett första filmen men att läsa dem efter att ha sett filmerna har inte stört mig alls, de har varit lika bra ändå. Men den tredje boken, läste jag innan jag såg filmen och det förstärkte bara intrycken mera!
Jag är så djupt imponerad av storyn, bilderna, skådespelarna - jag håller dessa filmer som bland tidernas bästa filmer!=)
Jag får en sån härlig känsla i mig när jag både läser böckerna, och ser filmerna - blir en som nykär tonåring som svävar bland molnen, men vilken härlig känsla sen!
Bara väntar på att den nu ska komma på DVD, om inte annat så kanske jag till och med går och ser den på bio igen, vem vet??? Det finns inte många filmer som jag känner så här för, och därför blir jag alldeles lyrisk!
Men vem kan motstå en vacker kärlekshistoria??? Och den är både vacker, händelserik och kärleksfull, minst sagt!!!
Om ni inte läst böckerna eller sett filmerna så rekommenderar jag er verkligen att göra det - jag lovar att ni inte kommer att ångra er, det gjorde definitivt inte jag!!!!=)

     

xoxo
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback