Årets varmaste helg...

...kan man ju nog säga att det har varit!!! Jag gillar värmen absolut så detta är ju himmelriket, men nog skulle det väl vara liiiiite skönt med en regnskur och lite åska??? Mysigt om inte annat!!! Eller nja...jag är ju inte så förtjust i åska och blixten egentligen men som det är just nu så behövs det...Men det kan vänta iaf en vecka till, tills alla föreställningar är över och jag åkt hem till mamma och pappa för en vilopaus!!! Och så kan man ju hoppas på att brorsan med familj kommer då så jag får mysa lite med dem oxå...=)

Helgen har varit bra, har mamma och pappa på besök och det är alltid trevligt!!! Mindre trevligt förståss när det är +32grader inne i vår lägenhet men det är bara att bita ihop och stå ut - har inte så mycket andra val!!! Tur är att man kan ta sig ner till havet och doppa sig, då blir man iaf avsvalkad för stunden...
Föräldrarna var och såg mig på scenen igår(lördag) och de var stolta och tyckte jag var jätteduktig, är jätteduktig! Känns kul att höra!!!=) Alltid lite speciellt när ens föräldrar ska komma och se...
Idag har hela dagen spenderats på Bentes, två föreställningar och det har nog varit som i en gryta där idag!!! Puh, så varmt vi har haft det! Men det har gått bra, två föreställningar tar dock ganska mycket energi så just nu är energinivå låg...=/
Men imorgon är det "ledig" dag, och den ska spenderas på sjön, eller nästan...=) Ska till en jobbarkompis som har en stuga på Stenskär och där ska vi vara hela dagen!!! Picnickorgen ska packas med mat och vin!!!! Det ska bli såååå härligt!=) Ser verkligen fram emot det, har längtat efter det länge eftersom vi pratat om det i flera år. Och nu äntligen så blir det av!!!
Och på torsdag, då kommer bästaste MI och Daniel och Linnea!!!=) Vi ska mysa, gå på teater ska de göra...Sola, bada och umgås!!! Härligt härligt!!!=)

Nu blir det återstoden av fotbollsfinalen, 0-0 fortfarande mellan Holland och Spanien, spännande värre!!!=)
Kram på Er!
//J

Kommentarer
Postat av: Julia

Kul att ha mamsen och papsen på besök och att ha dem som "hedersgäster" på teatern... Kan tro att de är stolta över dig!

Här har vi oxå riktig värmebölja. Över 30 grader inne. Inte gör det ju saken bättre heller att jag började jobba idag... SUCK! Tror inte att FK vet vad luftkonditionering är för något! För inte ska det väl vara 27 grader på en arbetsplats?

Men, som du så njuter jag till max under sommaren, då jag ÄLSKAR sommaren och värmen!

Kramar i massor,

Julia

2010-07-12 @ 18:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback