Stolt bilägare!

  

Jag är numera en stolt bilägare till en jättefin Honda Civic - min allra första bil!!!
Jag är glad, lyrisk och hänförd över att JAG har köpt en bil, precis som jag var när jag tog körkort. Det var liksom inget som jag egentligen trodde på att jag skulle fixa. Men här sitter jag nu med både körkort och bil -  och jag är såååå nöjd!!!
Den är jättefin och så härlig att köra, min drömbil kanske man kan säga...Hur som haver, så är jag verkligen jättenöjd med min bil!=)

Har haft en väldigt trevlig kväll med trevligt sällskap. Bjöd över M och H på lite middag, nachogratäng med vitlökssås och glass till efterrätt. Sen såg vi på lite film och umgicks, inte alls tokigt! Verkligen något som man borde göra oftare...hur svårt är det egentligen?!?
Nu börjar jag dock känna mig lite trötter, så jag tror nog att det blir sängen om en stund. Imorgon är det ledigt, trettondagen, och den ska spenderas hemma görandes ingenting!!!

Trevlig fortsättning på kvällen!
//J


Kommentarer
Postat av: Julia

GRATTIS till bilköpet!!!

Vet precis hur det känns...

Kram på dig vännen!

//Julia

2010-01-06 @ 21:10:27
Postat av: Carolina

Massa grattis!!! Den blir säkert kanoon!

2010-01-07 @ 12:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback