Nu är det på gång!!!

Japp, nu är planerna i rullning - årets charterresa!!! Vart ska vi åka denna gång, vilka blir det som åker iväg, när ska vi åka, hur länge...ja frågorna är många men de blir snart alla besvarade!!! Resmålet tror jag mer eller mindre är bestämt, det lutar åt Bulgarien denna gång, helt OK för mig!!! Har varit där en gång tidigare, men nu blir det till ett annat ställe, så det blir ju nytt liksom...=) Hotellet verkar jättebra, stora pooler, havet precis brevid, All inclusive...Mmm, det låter helt enkelt underbart!!! Så snart är det bara att boka - bara vi får veta vilka som ska med...Ska köra en telefonkedja ikväll tror jag!



Helgen har varit lugn och skönt - haft väldigt trevligt besök av mina föräldrar!=)
De kom på lördagen och stannade till söndagkväll och även om man inte gör något, utan bara är hemma så är alla nöjda och belåtna!
Jag bjöd in svärföräldrarna på middag på lördagkvällen, och gav mig att på att göra en stek, för första gången i mitt liv! Ja jag vet, men jag har inte gjort det förr - men nu har jag det! Och det gick så bra så!=) Alla tyckte det smakade bra och att jag hade lyckats, så jag är nöjd!
Resten av kvällen spenderades i soffan tittandes på tv och film och på söndagen var vi ju tvungna att provåka min bil...och pappa sa att jag ska vara nöjd med bilen, den är jättefin och går jättebra!!!=) Han provkörde så klart oxå...trodde däremot inte att han skulle sätta sig i passagerarsätet och låta mig köra, men det gjorde han!!! I'm impressed!=) Och jag blev godkänd, även av mina föräldrar...=)

Så har en nya arbetsvecka tagit sin början, känns segt så här i början av veckan men jag inser ganska fort att veckan snart är slut...och det är helg igen! Och vad ska jag hitta på i helgen då - då kommer det bekymret liksom...Det återstår att se helt enkelt!

På återseende med uppdatering om vår förestående resa och annat!
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback