Lugnt och skönt!

Det kan man säga att jag har haft det i helgen, väldigt lugnt och skönt! Och det har varit väldigt behövligt tror jag...Veckan som var var nog en av de tuffaste jag haft på bra länge, så trött som jag har varit...helt otroligt! Och jag skulle vilja säga att jag är utvilad efter helgen men det är nog att överdriva ändå, men jag har sovit och jag har bara varit hela helgen så nån sort vila har väl ändå kroppen fått...=)
Lördagen spenderades största delen inomhus, massa skidor på tv som man måste se på, så klart! Sen har jag förberett lite saker inför kommande Midvintermiddag på lördag, planerat för kommande vecka på jobbet, promenad och ja, det där vanliga som man göra hemma... På kvällen bar det av mot Vårdö, denna förtrollade ö - där det bjöds på middag och trevligt sällskap!!! Och god middag och trevligt sällskap fick vi, himlans kul! Tack för det M och H!!! Men nästa gång kommer jag när det fortfarande är ljust, så jag faktiskt får se vart och hur du bor oxå...inte bara inomhus!!!=)

Det första J sa imorse när han slog upp ögonen, i stort sett det första iaf, var om vi skulle ut och gå idag! Alltså, jag hade ju knappt klivit upp ur sängen...Men men, en härlig promenad blev det så klart! Det var ju nästan så att solen kom fram ur molnen, såg iaf lite blå himmel och det var länge sen!!! Resten av dagen har liksom lördagen spenderats framför tv och skidorna: jag är en stor skidfantast!!!=) Planering, fix och don kan man ju göra samtidigt som man ser på skidor, förstår ni!!!

Men nu är det soffdax, Johan Falk och Frank Wagner börjar alldeles strax!!!
Hoppas att ni alla haft en lika bra helg som jag haft!
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback