...en sån dag...

Har inte så mycket att delge omvärlden med för tillfället, känner mig allmänt trött och dämpad och skulle helst av allt bara ligga kvar under täcket tills allt känns bättre igen...Har mina ups and downs, som så många andra men tror dock sällan att det märks...Har vänner som säger att jag är så positiv hela tiden, med tanke på allt som händer och inte händer...Jag är oxå ledsen, nere, deppig, låg, dämpad, ja till och med ointresserad och likgiltig, trots vad alla tror...Och idag är en sån dag...vet inte varför, det bara slog till helt plötsligt...
Kanske det beror på vädret, kanske det beror på hormoner som spelar mig stora spratt - ingen som vet! Jag vet inget mer än jag att jag fruktansvärt trött...på att slussas fram och tillbaka, olika direktiv vart jag än kommer...Många tankar som rör sig i mitt huvud just nu, många saker som står på spel...jag hoppas bara att det ska hända nåt nu!!!

Som sagt, många tankar just nu, det är en sån dag - men jag vet även att det imorgon kommer att kännas bättre!
Så på återseende!
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback